dimecres, 18 de maig del 2011

Hola!!!

Hola classe!!
com va tot?

Jo estic treballant en una altra escola a Terrassa, molt a prop de casa, i això va bé, perquè el meu cotxe és una tartaneta...! Estic entre els dos cinquès, i la veritat és que són bons grups. Sempre hi ha algú amb ganes de fer-te la punyeta, però això passa a tot arreu, i amb les coses que m'heu ensenyat vosaltres, ara sóc una mestra " a prova de bombes"...jeje!

Ja heu trobat dia per anar d'excursió? Segur que ho esteu fent molt bé i ho aconseguiu!

apa, ja m'explicareu alguna coseta!
una abraçada a tots!
mercè

4 comentaris:

  1. Hola Mercè.
    Soc el Paco. He estat de baixa 2 setmanes i desprès hem anat de viatge de fi de curs, per això els nens no havien entrat al bloc aquest dies.
    El dimecres van escriure comentaris a la teva entrada però tot i estar activat la possibilitat de publicar comentaris, no els veig publicats lo intentarem de nou la propera setmana.

    ResponElimina
  2. Hola Merce.
    Soc el Jose Manuel gracies per enviar-nos aquest missatge.

    ResponElimina
  3. Hola Mercé.
    soc la Paula, me alegro molt que haguis pogut trobar un altra escola.

    et trobó molt a faltar.

    un petó.

    ResponElimina
  4. hola mercé sóc el dani malegro de que haguis trobat un altre escola et trobo molt afaltar ye mem portu millor e millorat molt gracies a tu adeu un peto

    ResponElimina